Posuďte prosím sami úroveň textu: http://www.ucitelskenoviny.cz/…le/nastenka/koncepcni_zamer_reformy_financovani.pdf
Jak je možné provádět nevratné změny v klíčové infrastruktuře bez Žijeme v zemi s tak sprostou kulturou, že dotyčný dodavatel
Pane ministře, není to k smíchu, že na této jediné zakázce stát zcela
MŠMT tvrdí, že je nutné provést tzv. reformu regionálních škol. Podle
materiálu MŠMT je důvodem předložení reformy snaha dosáhnout úspor ve
financování regionálního základního školství. Reforma přináší aplikací
tzv. koeficientu zaplněnosti tříd snížení příspěvku MŠMT na studenta. I
podle materiálu MŠMT je rizikem, cituji „zvýšení počtu škol a školských
zařízení s problémy se svým ekonomickým zajištěním.“ Jak je vůbec
možné, že v materiálu MŠMT takto zásadního dopadu neexistuje podrobnější
dopadová analýza?
podrobnější dopadové analýzy? Jak je možné, že si MŠMT může dovolit
takto hazardovat s majetkem státu a s veřejnou sítí škol? Jak je možné,
že k tak zásadní změně postačí devatenáctistránkový dokument nízké
myšlenkové i jazykové úrovně (chybějící dopadová analýza, zato však
přítomnost smajlíků v textu?)
Proč se MŠMT místo toho nezaměří na
případy křiklavého utrácení veřejných prostředků, jako byl např. projekt
výstavby základní školy v Milovicích (Středočeský kraj), kde byla v
roce 2010 postavena základní škola za neuvěřitelných 650 milionů Kč.
(Sic!).
se za takovouto křiklavou zakázku nestydí, dokonce má ještě tu drzost
se k této zakázce veřejně přihlásit na svých webových stránkách, viz
odkaz.
http://www.mpconsulting.cz/referencni-akce.php
nesmyslně utratil více peněz, než kolik údajně ušetří Vaše „skvělá“
reforma financování regionálních škol? Že se jedná o zcela vyhozené
peníze je dobře patrné i na tom, že dotyčná vesnická ZŠ už měla dvě
budovy; přesto musela být za peníze daňových poplatníků dostavěna ještě
budova třetí za 650.000.000 Kč.
Zdroj: Pirátské Noviny