Vítejte na neoficiálním webu GreyLinkDC++ věnovaném NMDC klientovi nové generace pro P2P síť Direct Connect Dnešní datum: Aktuální čas: Svátek má: • Podpořte GreyLinkDC++ libovolnou částkou se systémem PaySec. • Copyright © 2007 - 2012 GreyLinkDC++ • All rights reserved.

Doplnění, cenzura na ČT a studentské volby


Článek o cenzuře výsledku Pirátů ve studentských volbách vyvolal řadu ohlasů reakcí a komentářů. Zde reaguji na nejčastější kritiku. 

8. 9. 2012

Doplnění článku Studentské volby a cenzura na ČT. Už jsme si zvykli:

První výhrada se týká odkazované cenzury z roku 2010, formuluje ji například Dušan Makovský, když píše: „V souvislosti se staženým článkem odkudsi vyhrabali záběr z roku 2010,
na kterém demonstrují zlovolnost České televize a její odmazávání Pirátů
z reality české politické scény.  Šlo by o konspirační teorii jak víno,
kdyby nešlo o graf porovnávající výsledky studentských voleb s reálným
obsazením v tehdejším parlamentu. Zkrátka aféra vyrobená jen účelově,
kterou ovšem každý z příznivců rád zbaští. “
A stejně jako my uvádí obrázek, ve kterém chybí Piráti s 11 % a řada dalších stran.

S Makovského vysvětlením předně vůbec nekoresponduje titulek obrázku, ale to nechme stranou, stejně jako dosti nejasný důvod, proč by měla veřejnoprávní ČT informovat pouze o parlamentních stranách. Lepší bude porovnat zobrazené strany se stranami, které měly v dubnu 2010 poslance. Byly to: ODS, ČSSD, KSČM, KDU-ČSL, TOP 09, SZ, tady ovšem seznam nekončí. V seznamu chybí DSZ (Zubová a Jakubková), SPOZ (Kosta Dimitrov) a Suverenita získala poslankyni zhruba v době konání studentských voleb. ČT tedy jednoduše lže, když tvrdí, že výsledky reflektují složení sněmovny.

Další častá výhrada je: „ČT, ale přece musí postupovat v souladu se svými interními předpisy“.

ČT především musí postupovat v souladu se zákonem a ignorovat významnou zpravodajskou událost rozhodně není korektní. Pozornost, kterou ČT studentským volbám věnovala až do zveřejnění výsledků nasvědčuje tomu, že přejít výsledky mlčením nebylo v plánu. Rozpor s přístupem ke studentským volbám v roce 2010 je potom obvzlášť markantní. Na další pochybnosti v postupu ČT upozorňuje na svém blogu Zdeněk Strnad.

Zbytek kritiky poté směřuje k údajné hysterii Pirátů a k „Operaci Piča„.

Piráti nebudou stranou, která by svým členům brala svobodu vyjadřování. Někomu se nápad líbí, někomu přijde dětinský, jinému kontraproduktivní. To ovšem nic nemění na tom, že reakce je namístě. Mně osobně přišla jako nejvtipnější reakce, když Piráti zveřejnili verzi článku ČT tak, aby odpovídal interním pravidlům. Pokochejte se zde: http://static.pirati.cz/skv2012/clanek3.html, ale proti gustu žádný dišputát.

Že dokážeme vystupovat seriózně a profesionálně ve chvíli, kdy je to potřeba, už například Ivan Bartoš nebo Jakub Michálek prokázali v řadě mediálních vystoupení i během účasti na odborných konferencích. Na Facebooku potom komunikujeme způsobem, který je na tomto médiu normální. Nebudeme ze sebe dělat bezpohlavní papaláše jenom proto, že jsme teď „ti politici“. Pokud je pro vás důležitější forma než obsah, tak asi Piráti nejsou váš šálek čaje. Třeba vás oslovíme jinými aktivitami, které vyvíjíme. Například žalobou na ministra Kalouska, který utajuje dlužníky konsolidační agentury, kteří ČR připravili zhruba o 600 miliard korun.

Autor je místopředseda Pirátů

P.S. Trolling is an art

 

Datum: 8. 9. 2012, Autor: Mikuláš Ferjenčík
Přečteno: 490x
Zobrazit článek pro tisk



Doposud hodnotilo 15 čtenářů, celková známka je 1.4.


Komentáře k článku

8. 9. 2012
jan

8. 9. 2012
jan

Zdroj: Pirátské Noviny

Zanechej komentář


Související příspěvky:


Domů | NovinkyKomentáře | Náhledy | *Nastavení | Stažení | Sponzor | Kontakt | Nápověda | Archív | **Fórum | **Tajné

SuperLink.cz NAVRCHOLU.cz PageRank Seznam S-Rank JyxoRank Alexa Rank Compete Rank Powered by WordPress


Partneři a Sponzoři webu GreyLinkDC++

Webhosting Endora.cz GreyLinkDC++ » Klikni pro info o statusu Sponzor a Partner

CZIN.eu | Začátek.cz | Katalog.mzf.cz | Telsey.cz | Webkatalog | TopLinks.cz | TopSites.cz | HyperSmash


Advertising / Reklama